ســــقـفـیـنه بهــــــــــــــــــــار

ســــقـفـیـنه بهــــــــــــــــــــار
ارائه دهنده انواع ورقهای پلی کربنات در شهرستان آران و بیدگــــل 
قالب وبلاگ

 

*اگر خواهان موفقیت بیشتر هستی، بدان که اکثر مردم همیشه دستشان را به جلو دراز می‌کنند؛ انگار که موقعیت چیزی است که پشت پیچ بعدی قرار دارد و همیشه خودش را نیم قدم جلوتر نگه می‌دارد تا از آن‌ها فرار کند. به جای این کار، یک لحظه آرام بگیرد و به چیزهایی که داری نگاه کن؛ بابت وجودشان خوشحال باش و آن‌ها را تحسین کن. آن‌وقت می‌بینی که سیل‌بندها کنار می‌رود و نعمت‌های بیشتر به سویت روانه می‌شود.

*اگر می‌خواهی تغییر کنی، اولین راه به کارگیری کلمات مناسب است. کلمات مناسب به افراد، روحیه و انگیزه می‌دهد. چقدر بهتر می‌شد اگر والدین به فرزندان خود حرف‌های پسندیده می‌زدند؛ مثلاً به جای اینکه بگویند: «اگر درس بخوانی، در دانشگاه خوبی پذیرفته می‌شوی.» کلمات مناسب به جای نیروی منفی، به شما نیروی مثبت می‌دهند، از کلمات مهربان‌تری استفاده کنید!

*اگر پاکسازی را یاد بگیری، به راستی هنر کرده‌ای! پاکسازی یعنی این که بخواهی تمام باورها، برنامه‌ریزی‌ها و همه چیزهای منفی درونت را که راه موفقیت تو را بسته‌اند، پاک کنی. وقتی بگویی که نمی‌توانی فلان کار را انجام بدهی و بعد به اندازه کافی این جلمه را تکرار و باور کنی، تبدیل به واقعیت زندگی‌ات می‌شود. پس وقتی می‌گویی «من فقیرم»، باید به سرعت آن را پاکسازی کنی، زیرا ممکن است توهمت را به عنوان واقعیت‌ بپذیری و برای تغییر آن قدمی بر نداری!

*اگر امروز را به خوبی تبدیل کنید و این فرایند را هر روز انجام دهید؛ شما در تمام عمر خود در روزهای خوبی زندگی خواهید کرد. در قلب خود بنویسید که هر روز، بهترین روز سال است کسی ثروتمند است که صاحب آن روز است و کسی که آن روز را با نگرانی و اضطراب سپری کند، صاحب آن روز نیست. روز خود را با آرامش و روحیه بسیار بالا شروع کنید. هر روز، یک دوره زندگی بسیار کوتاه است؛ پس به خوبی این دوره را سپری کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 9 / 12 / 1392برچسب:موفقیت,, ] [ 11:44 ] [ احمدرضا مصباح پور ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگ من خوش امدین. امیدوارم از مطالب استفاده ببرین. ممنونم یاعلی
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 1223
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1